Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto se ljuti gospodin Vučić?

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 05 decembar 2008 22:21
PREDRAG
Gospodine Radun,rado Vas citam,ali nemojte preterivati.Zasto stavljati na tapet Aleksandra Vucica? Najpametniju stvar koju je ucinio je odlazak od radikala.Zar mozemo da zamislimo da covek takve blistave inteligencije i takvih sposobnosti nastavi da deluje medju njima.Bio bi to zlocin prema svima nama,Nama koji smo u Aleksandru Vucicu prepoznali izuzetnog politicara,najverovatnije ce jednog dana postati predsednik Srbije.I trebalo bi u svakom pogledu podrzati gospodina Vucica da raskine (on je to u biti vec uradio)sa svojom radikalskom prosloscu,a ne neprestano ga podsecati na to. Setite se koliko je on imao godina kad je pristupio Seselju,i zbog svog velikog intelektualnog potencijala samo Seselju se i mogao prikloniti.Zar vi ne vidite koja je intelektualna gromada Seselj?Pa on je Hagu nametnuo svoja pravila,njemu iz ruke vodu pije sudija Antoneti,nemojmo ignorisati da svi(i ko voli i ko ne voli Seselja)javno i tajno prate sudjenje Seselju.I nije greska sto je Vucic bio uz Seselja,greska su svi ostali oko Seselja(posebno one gospodje i gospodjice)Sad je to proslost i Vucic ima pravo na sopstveni identitet,to je najnormalnija stvar.Vucic je politicar nadprosecne inteligencije,on razmislja u sekundi,kratko receno izuzetno pametan covek.Znam samo jednog coveka u svetu politike koji misli brze od Vucica,taj covek je Putin...Svako kome se ovo poredjenje ucini malo neumesnim grdno se vara,bas vara.Zato treba podrzati Vucica jer on je jedini koji ce moci nesto da uradi za Srbiju,treba se malo zamisliti nad tim,verujte da i kad je se Putin pojavio niko nije verovao da ce od njega biti politicar broj jedan na planeti.Rusi su prepoznali svog lidera,ko je koga nasao,da li Putin Rusiju ili Rusija Putina nije toliko vazno.Vazno je da Putin postoji...A mi? Da li cemo mi prepoznati svog lidera?Da li ce Srbija naci Vucica,ili ce Vucic naci Srbiju?Ostaje tek da se vidi,u tom smislu velika odgovornost lezi i na Vama gospodine Radun...
Preporuke:
0
0
2 petak, 05 decembar 2008 23:56
dejan025
Istina je da je NSPM nesto najbolje sto postoji u Srbiji u domenu politicke, sociolosk analize.
Ali mislim da jako veliki broj jako dobrih analiticara nisu koreknti prema Vucicu i Nikolicu.
Stavljam ih ovim redom, naime sta zameraju njima. Pa to sto su razgovarli sa zapadnim ambasadorima. I sada je to nesto lose, pa Vojislav Kostunica je izveo Srbiju iz blokade.
Mislim da je greska u ovome, nacionalnu ideju u Srbiji ne moze oziveti Vojislav Kostunica, ma koliko vi to zeleli, ne moze ni istroseni i umorni Nikolic, jos manje agresivji i pomalo primitivizmu u politickom izrazu skloni SRS.
Naime ja se slazem sa vama da je Kostunica i nacionalno orijentisan i da je demokrata, ali mislim da ne shvatate jedno u zivotu a posebno po politici imate nekada samo jednu sansu.

Jednom ste harizmaticni lider i nikada vise, i kada jednom harizma umre zauvek umre.
Milosevic je jednom bio pa vise nije lider, Vuk Draskovic je nekada plenio masama sada vise ne, jednostavno nestalo je magije i harizma je mrtva. Bolje je to prihvatiti i mirno otici nego zivotariti na politickoj sceni poput Vuka Draskovica i njegovog SPO.

Nekada veliki sada senke, i harizma Vojislava Kostunice je mrtva, jednostavno tako je i niko je nece oziveti, uvek ce DSS biti tu oko cenzusa i ostaje samo nada u neko cenkanje oko fotelja, svakako nedostojno politicara formata dr. Vojislava Kostunice. Gotovo je, obicno kod nas sa harizmaticnim liderima nestaju i njihove stranke, SPS, SPO, sada nazalost DSS.
Nikolic je umoran, ali Vucic ne i pogledajte rejtinge slazem se sa kolegom iznad mene, Aleksandar Vucic ima potencijal da jednoga dana bude lider.
Predsednik ove zemlje.
Sto da ne?
Sto se mene tice pokazao je emocije i da je covek, rascep mu nije lako pao, moj glas i podrsku ce imati ako istraje i ostane castan kakav sada jeste.
Preporuke:
0
0
3 subota, 06 decembar 2008 06:59
Uskokovic Sasa
A po cemu je to Aleksandar Vucic castan? Zato sto je promenio politicka ubedjenja za 180 stepeni u roku od samo mesec dana. Castan bi bio da je ostao dosledan idejama i politickom programu za koji se zalagao 15 godina, a ne da ih menja cim je promenio partiju. Jel castan mozda zbog toga sto je u stranci koja je otela mandate? Ili je castan sto je izjavio za svog dojucerasnjeg idola da je izdao naredbu iz Haga da dodje do krvoprolica u Hrtkovcima (inace se Seselju prisluskuju svi razgovori pa je i sam Hag morao da demantuje ovu nebulozu)? Do pre dva meseca nije mogao da se pojavi ni u jednom elektronskom mediju, a sad se ne skida sa malih ekrana. Gospodo draga, to je vec mnogo puta vidjen recept kada vlast pravi sebi omiljenu opozicionu stranku. Da li primecujete da na povremene prozivke demokratska stranka skoro uopste ne odgovara, a da je ostrica naprednjackih kritika usmerene na Dinkica? Nemojte se iznenaditi jednom novom skorasnjom koalicijom. A sto se tice intelektualnih sposobnosti, politickih vestina i obrazovanja g. Vucica, tacno je da on sve nabrojano poseduje, s tim je i veca steta sto ce postati Tadicev potrcko.
Preporuke:
0
0
4 subota, 06 decembar 2008 08:59
Drago
Ne volim i ne slažem se sa stavovima VŠ i pošto nikad nisam bio simpatizer i/ili glasač SRS imam pravo da kažem kao neutralan posmatrač da ste potpuno u pravu. Toliko je očigledno šta se dešava da mi zaista nisu jasni ljudi koji se bune kad neko kaže istinu.
Preporuke:
0
0
5 subota, 06 decembar 2008 12:49
zlatko
Ako je Radun Kostunicin komentator razumljivo je sto su se srozali na nivo Maje Gojkovic.Koriscenje maskime "Ako ih ne mogu pobediti,valja mi im se pridruziti",sic,govori o nacitanost crtanim filmovima.A Vucic zvezda Pink televizije je posebna prica.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 07 decembar 2008 23:31
ljubomir
Sećam se vremena kada je pokojni sloba debelo plaćao izglasavanje svkog zakona, da se ne zaboravi sa kim imamo posla.Bila su to predivna vremena za najjaču opzicionu stranku.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 08 decembar 2008 12:20
Slobodan Stamenic
@PREDRAG @dejan025

Na osnovu cega velicate Vucicev intelektualni potencijal? Iz kojeg to njegovog dela proizilazi taj "potencijal"?
Iz toga sto se svojevremeno nadmetao sa Seseljom u pljuvanju po kome stigne?
Ili iz toga sto danas porice reci koje je tada izgovarao?
Sta je on to korisno uradio za ovaj narod za sve ove godine? Ne mogu da se setim nicega, podsetite me.

To je samo jos jedan partijski aparatcik, malo harizmaticniji od svog okruzenja. Oportunista koji se uspesno koristi pozicijama u ovom sistemu.
Jedino su mu malo porasli apetiti u poslednje vreme.
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 08 decembar 2008 21:35
Dimitrije
Kako verovati političaru?Kako biti toliko naivan?
Preporuke:
0
0
9 utorak, 09 decembar 2008 09:08
Beba
Gospodin Vučić je nekada kao generalni sekretar Srpske radikalne stranke (što bi inače želeo da svi kolektivno što pre zaboravimo) davao izjave koje su se uglavnom ticale redovnog funkcionisanja stranke i ideologije (što opet sada svakodnevno poriče). E sada, otkako je uznapredovao do Naprednjaka (što na srpskom izaziva prilično loše asocijacije, ali kako sam reče, dobro zvuči na engleskom), izjave mu se kreću od manije gonjenja, izmišljenih pretnji do raznih teorija zavere. Ne znam da li je to o raznim zaverama možda stvar njegovog iskustva iz prethodnih meseci- hteli to ili ne, u posmartanju drugih svi najpre polazimo od sebe, ili je stvar ekstremno lošeg političkog marketinga. Pored svega što su naprednjaci uspeli da urade za veoma kratko vreme, prosto ne mogu da verujem da su zaboravili da se pozabave marketingom, pa sada ovako glupim saopštenjima i reakcijama skreću pažnju na sebe. Nije baš neka sreća imati danas pravo glasa u Srbiji. Mada, kao što neki rekoše, sve treba okrenuti u svoju korist. Trebalo bi razmisliti, pa na sledećem Egzitu otvoriti poseban stejdž za našu Progresiv ekipu. Da pokažemo svetu šta mi to novo imamo na političkoj sceni, pa da nam se dive. Progresiv parti, proeuropska, svetska, a naša, opoziciona, još će ispati i disidentska, žrtva mnogo strašnih analitičara, novinara i naroda, tako nova i neiskusna...(istina, pomalo second-hand, ali i dalje...dobro zvuči na engleskom).
Preporuke:
0
0
10 utorak, 09 decembar 2008 18:08
Vladan
Današnje naprednjačko ćutanje u Parlamentu,a povodom raspoređivanja misije "EULEX" na teritoriji Srbije,govori više od svake demagoške,isprazne i kvazinacionalne konferencije za štampu ! A što se gospodina Vučića tiče,on mi (sa sve Nikolićem) duguje izvinjenje. Naime,oni su svojim istupima,od osnivanja SNS do danas,učinili da mi razni Todorovići,Nataše,Vjerice,Pop-Lazićke i ostali radikali postanu simpatični. Verujte mi,to mi preteško pada ! Mislim da je za ovako malu Srbjiu jedan Drašković sasvim dovoljan !
Preporuke:
0
0
11 sreda, 10 decembar 2008 23:18
zozon
Interesuje me koju funkciju g. Radun obavlja u DSS-u???
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 11 decembar 2008 20:59
Andzic Darko
Nisam simpatizer SRS,ali sam na Seseljevoj strani u ovom konkretnom slucaju.Vojislav Seselj je u Hagu,bori se tamo za goli zivot,osnovna pristojnost bi bila da su sacekali njegov povratak(ako do toga uopste dođe)pa da su onda krenuli svojim putem,ako je pitanje ideoloskog razlaza,u sta ja ne verujem.
Mislim da su oni jednostavno presli na drugu stranu,i da ce praviti vlast sa Tadicem,daj Bože da se to ne desi i da gresim.Međutim,to je moje misljenje i imam pravo na njega.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner